sivut


-------

perjantai 2. tammikuuta 2015

Uusi vuosi ja pakkailua


UV15 (3) UV15 (4) pack 017 pack 016 pack 011

Juhlin mun uutta vuotta kavereiden kanssa, mut ilman kameraa onneksi. Kaksi ylintä kuvaa siihen liittyen, ensimmäinen kun sain vihdoin mietittyä mitä laitan päälle ja toinen sit perinteinen yöllinen vessaselfie Tildan kanssa. Juhlat oli kivat ja viini hyvää, seuraavaksi taidankin juhlia mun omia synttäreitä tän kuun lopussa. Jännittää!
Tällä hetkellä mä pakkailen ja mietin mitkä mun monista monista neuleista ottaisin mukaan, kun lähdetään tänään yöjunalla Rovaniemelle. Voi miten kivalta tuntuukaan lähteä, kun aamulla heräsin rankkasateeseen ja uloskatsoessa jo huomaskin, että lähes kaikki lumi on taas kerran ehtiny sulaa. Joskus mun ja mun siskojen ollessa pienempiä käytiin lapissa varmaan joka talvi, mutta nyt myöhemmin ei olla käyty ihan niin tiuhaan. Senpä takia nyt onkin jotenkin tosi virkistävää vaihtelua päästä taas pohjoisempaan. Viipyillään Rovaniemellä viikonlopun yli, joten kuullaan seuraavaksi joskus ensi viikolla! Käyttäkää viimeset lomapäivänne viisaasti.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta